Žáci VIII. A a IX. B se 8. 11. 2024 účastnili každoroční soutěže „Znáš svůj kraj?“ na SOŠ AHOL.
V roce 2024 jsme měli možnost zapojit se do grantového programu O2 Chytrá škola, který naší škole poskytl finanční příspěvek ve výši 73 000 Kč. Tento dar jsme využili k podpoře vzdělávání v oblasti bezpečnosti na internetu – tématu, které je dnes důležitější než kdy dřív.
Dne 6. 11. 2024 proběhla školní soutěž v piškvorkách. Tato hra rozvíjí logiku, strategii, trpělivost, předvídatelnost, poznávání, sebevědomí i sebehodnocení.
V rámci 3. ročníku školního participativního rozpočtu si zejména žáci 1. stupně přáli nové vybavení pro ranní družinu. Přestože o realizaci projektu bojovali a snažili se získat v hlasování co nejvíce bodů, návrh skončil na 3. a 4. místě.
Milí rodiče, žáci a přátelé školy,
srdečně vás zveme na školní jarmark, který se koná 10. prosince 2024 od 14.30 do 17.00 v prostorách budovy školy na ulici 30. dubna 20. Tento jarmark je skvělou příležitostí, jak podpořit naši školu, setkat se s přáteli a užít si předvánoční atmosféru.
V pátek 1. listopadu 2024 se v Komenského sadech uskutečnil nezapomenutelný Halloween, který přilákal 260 dětí v doprovodu svých rodičů. Akce byla plná zábavy, tajemství a dobrodružství, které si všichni účastníci užili.
V pátek dne 15. 11. se 9 žáků z 9. ročníků zúčastnilo akce Hello Day pořádané Gymnáziem Hello se sídlem v Ostravě–Porubě.
Měsíc listopad je považován za měsíc poezie. Pro školy to znamená jediné, a to konání recitačních soutěží a různých akcí zaměřených na propagaci poezie.
Naše škola nabízí žákům jedinečnou příležitost aktivně se podílet na rozvoji školní komunity prostřednictvím participativního rozpočtu, známého jako Pébéčko. Tento projekt umožňuje žákům rozhodovat o využití části školního rozpočtu, což přispívá k jejich osobnímu rozvoji a zodpovědnosti.
Projekt je realizován ve spolupráci se vzdělávací organizací Lipka - školské zařízení pro environmentální vzdělávání Brno, p. o.
Projekt staví na rozvoji praktických dovedností, na principech badatelství, venkovní výuky a místně zakotveného učení. Pomocí rozvoje podnikavých a akčních kompetencí směřuje k podpoře klimatického vzdělávání žáků.